HTML

beeworld

See what's happening in beeworld!

What's up with Bee

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • serendipityNYC: Kedves Mindenki! Nos, először is! Lehet viccelődni meg gúnyolódni hogy olyan mint a Star Bucks. I... (2010.11.26. 11:59) Coffee Heaven
  • chjchj: Hello, I just successfully registered members. Very happy www.saleuggbootsde.com/ to be here, hop... (2010.09.13. 07:53) 40 fok árnyékban...
  • belestamas: Kedves Mindenki! Olvastam írásaitokat a Heavennel kapcsolatban nem értem miért kell nekünk papir ... (2009.11.28. 18:59) Coffee Heaven
  • beeee: Nem élvezem. Örülnék, ha egy olyan hely nyílna, amiről 100%-ban jókat írhatok. Nem hiszem, hogy a... (2009.10.29. 12:24) Coffee Heaven
  • candy.: Én ugyanilyen szomorúan tapasztaltam, hogy élvezi "mások" lejáratását és ,hogy ez a blog kizárólag... (2009.10.29. 12:19) Coffee Heaven
  • Utolsó 20

US News by Bee

Nincs megjeleníthető elem

Okosságok

Nincs megjeleníthető elem

CNN Travel News

Nincs megjeleníthető elem

2007.07.25. 11:53 beeeee

40 fok árnyékban...

Ezt is túléltük... Nagyondurva időjárás volt egész múlt héten, biztos Nektek is feltűnt :)
Otthon szép fokozatosan emelkedett a lakásban a hőmérséklet, egy ideig tartotta a 25 fokot, de aztán megadta magát, és végül felment 29ig. Hihetetlen hogy csak pár fok különbség, de mennyit jelent. Ráadásul ugye a levegő sem mozgott egyáltalán, éjjel sem.

Mindezen pihegések közepette végrevalahára Péter megkapta új autóját :) Meg is lepett vele mert a kis hamis nem árulta el, mentünk a parkolóba, és ott állt a szép csillivilli Honda Accord amit már régóta szerettünk volna :)

Így néz ki, mínusz spoiler (még nem csináltam róla fényképet sajna):

Indigókék színű, ami azt jelenti, hogy sötétkék, de néha lilásnak látszik. A króm kilincsek, felnik szerintem nagyon jól mutatnak rajta, és belülről is nagyon kényelmes, nagy, és jól felszerelt.

Rögtön aznap este mikor megkaptuk, el is mentünk vele Bécsbe egyet Starbucks-ozni, mert hát nem lehet hogy nem próbáljuk ki rögtön. Így aztán mostmár mondhatni hagyomány, hogy mi az új autóval először Starbucksba megyünk. :)

Aztán csütörtökön beszereztem magamnak egy csini magassarkú szandált, amiben úgy gondoltam, hogy talán még járni is fogok tudni. :) Vicces, de egész jól megy. Pénteken fel is vettem egész napra, és hát ezt is túléltem. Huh. :)

Egyébként pénteken és hétfőn nem volt net az irodában, ami jól megmutatta hogy mennyire netfüggők vagyunk, miiiindent itt csinálunk a "series of tubes"-ban, zargattuk is a kedves szolgáltatót rendesen hogy csinálja már meg.
(Akinek nem ismerős a "series of tubes", nézze meg ezt: https://youtube.com/watch?v=f99PcP0aFNE
vagy ezt:
https://youtube.com/watch?v=URYNnF5mz84 
-utóbbin jó feliratok vannak, de rövidebb.)
Tudjátok hogy nem szeretem szidni az amerikaiakat, viszont politikusaikat annál inkább :)))

Ja, most hogy már kezd normális idő lenni (bár nem szólom el, mert állítólag lesz itt még 35 fok), végre megjött a légkondink otthonra, már csak a beszerelést várjuk, ami remélem a héten meglesz, juhúúúúúú!!! :) És érdemes volt várni rá mert tényleg nagyon szép!

Aztán tegnap hosszú idő után újra voltam Ikeában, GTesóval elmentünk kicsit munkaidőben, hogy ne dolgozzunk már annyit. Ő vett magának szép új matracot, amit aztán a Kolbásszal (céges közöskocsi) haza is szállítottunk, én meg vettem egy tökjó gumisszélű lepedőt, aminek olyan fincsi anyaga van, hogyazcsakna!

Más érdekes nincs, hacsaknem Lara kolleganőm napi hisztijei érdekességnek nem számítanak, de azt most ide nem írom le, mert túl hosszú lenne :)

Ja, és irigykedek Anikóra aki a napos South of France-ben sütteti a hasát már amikor éppen nem egésznap tanfolyamon ül. :)

Megyek rendelni fincsi PizzaParkos pizzát ebédre, merthogy pizzanapot tartunk az irodában, a szokásostól eltérően most nem pénteken, dehát egész héten péntek van nekünk, ugyanis főnökünk és a legidegesítőbb kedves kollegánk szabin vannak! :)

Peace & Love!

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://beeworld.blog.hu/api/trackback/id/tr80124999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chjchj 2010.09.13. 07:53:56

Hello, I just successfully registered members. Very happy www.saleuggbootsde.com/ to be here, hope that we can interact!
süti beállítások módosítása