HTML

beeworld

See what's happening in beeworld!

What's up with Bee

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • serendipityNYC: Kedves Mindenki! Nos, először is! Lehet viccelődni meg gúnyolódni hogy olyan mint a Star Bucks. I... (2010.11.26. 11:59) Coffee Heaven
  • chjchj: Hello, I just successfully registered members. Very happy www.saleuggbootsde.com/ to be here, hop... (2010.09.13. 07:53) 40 fok árnyékban...
  • belestamas: Kedves Mindenki! Olvastam írásaitokat a Heavennel kapcsolatban nem értem miért kell nekünk papir ... (2009.11.28. 18:59) Coffee Heaven
  • beeee: Nem élvezem. Örülnék, ha egy olyan hely nyílna, amiről 100%-ban jókat írhatok. Nem hiszem, hogy a... (2009.10.29. 12:24) Coffee Heaven
  • candy.: Én ugyanilyen szomorúan tapasztaltam, hogy élvezi "mások" lejáratását és ,hogy ez a blog kizárólag... (2009.10.29. 12:19) Coffee Heaven
  • Utolsó 20

US News by Bee

Nincs megjeleníthető elem

Okosságok

Nincs megjeleníthető elem

CNN Travel News

Nincs megjeleníthető elem

2008.09.27. 21:19 beeee

3 hét freedom

Akkorát nyaraltunk, hogyazcsakna.

Egy kis Svájc, aztán körbe Franciaországon, 2 hét. Hegyek-völgyek, folyók-tenger-óceán. Volt minden. Dejóóóóvolt! Miért nem lehet ezt csinálni főállásban? :)
Részletes beszámoló itt.

A szabi maradék pár napjában punnyadtunk egy hatalmasat, merthát néha az is kell (tavaly augusztusban volt szabi utoljára, szóval már ránk fért...). Megnéztünk annyi sorozatpremiert, hogy ez már klinikai eset, már csak az a baj, hogy jjaaaajjjj holnap már vasárnap aztán mehetünk megint a gyárba.

Egyébként ma sütöttem olyannagyon fincsi vékony tésztás pizzát saját készítésű paradicsomszósszal, pármai sonkával és rendes francia camambert sajttal!

Sőt, volt hozzá egy üveg Chablis is (aki nem ismeri, próbálja ki). Szóval fogyasztottunk a szinte kereskedelmi mennyiségű francia importtermékeinkből. :)

Sokszor mondtam már, de megint megerősítem: a franciák nagyon de nagyon jól tennék, ha leállnának az autógyártási próbálkozásokkal és ahelyett is inkább még több bort és sajtot készítenének, az legalább megy nekik, nem is akárhogy!!! Jegyzem, az Airbus számomra az egyik legnagyobb rejtély. Vagy titokban csupa import mérnökkel dolgoznak? De akkor miért nem csinálják ezt az autógyártással is?? :) Na mindegy, maradjanak inkább a sajt és borkészítésnél, mint mondtam.

Ja, és valaki magyarázza már el nekem hogy miért szar a Megasztár úgy, ahogy van. Nem volt egy szál versenyző sem még, akire azt mondtam volna, hogy ejha, ő jó lesz! Mindenki csak nyáverog, eltéveszti a szöveget, dallamot, szóval mindent. Egyszer engednék ezeket a Simon Cowell elé, kivágná őket, mint macskát...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://beeworld.blog.hu/api/trackback/id/tr16684958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása