HTML

beeworld

See what's happening in beeworld!

What's up with Bee

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • serendipityNYC: Kedves Mindenki! Nos, először is! Lehet viccelődni meg gúnyolódni hogy olyan mint a Star Bucks. I... (2010.11.26. 11:59) Coffee Heaven
  • chjchj: Hello, I just successfully registered members. Very happy www.saleuggbootsde.com/ to be here, hop... (2010.09.13. 07:53) 40 fok árnyékban...
  • belestamas: Kedves Mindenki! Olvastam írásaitokat a Heavennel kapcsolatban nem értem miért kell nekünk papir ... (2009.11.28. 18:59) Coffee Heaven
  • beeee: Nem élvezem. Örülnék, ha egy olyan hely nyílna, amiről 100%-ban jókat írhatok. Nem hiszem, hogy a... (2009.10.29. 12:24) Coffee Heaven
  • candy.: Én ugyanilyen szomorúan tapasztaltam, hogy élvezi "mások" lejáratását és ,hogy ez a blog kizárólag... (2009.10.29. 12:19) Coffee Heaven
  • Utolsó 20

US News by Bee

Nincs megjeleníthető elem

Okosságok

Nincs megjeleníthető elem

CNN Travel News

Nincs megjeleníthető elem

2008.09.30. 12:57 beeee

Nordsee update 3.

Tudom, tudom, régi hír, de hát mit csináljon, aki nyaralt...

Szóval tegnap megnéztem, és TÉNYLEG megnyílt:

Jeeeeee!

Ha jól láttam, a legdrágább az XXL szendvics, talán 780 Ft volt.

3 hete Bécsben vettünk 4 szendvicset, köztük 2 kicsi olcsó (wrap), és összesen fizettünk 12 EUR-t. Tehát a legdrágább a sógoréknál is valahol épp 3 EUR felett kell, hogy legyen. Ezek szerint mintha itt is nagyjából pont annyi lenne, mint ott.

Sőt, az uram kedvence, a Vikinger ott 2,95 EUR (mondjuk 708 Ft) itt meg asszem 720 Ft volt, szóval itt is mondhatom, hogy ugyanannyi.

Ami viszont zavar, az az, hogy nincs wrap. Se tonhalas, se lazacos. Pedig nagy kedvencem. És nem tudom, hogy egyáltalán nincs, vagy csak nem volt mákom, de a lazacos-tojásos bagett szendvicset sem láttam.

A rendes főételeket most nem piszkáltam, azt majd legközelebb. Elsőre picit sokkoló egy gyorsétteremtől az 1800-2000 Ft-os hal+köret kombó, de ha belegondolok, ez 8,33 EUR. Kint egy grillezett lazac zöldség és petrezselymeskrumpli körettel 8,95. Az 'olcsóbb' hal+köret kombók is 7 EUR fölött vannak (7,45, 7,75...). Szóval itt is úgy néz ki, hogy stimmelünk.

Na, tehát az árakra én azt mondom így hirtelen, hogy rendben van.

Ami nagyon nem tetszik, az az, hogy tényleg miért ilyen marha nehéz mindent behozni? Ha már jönnek, nem telesen mindegy, hogy van-e még 3 féle szendvics? És mi olyan nagyon bonyolult a sült tintahalkarikában????

Az eladók valóban nem voltak túl barátságosak és jókedvűek, mondjuk velem bunkók sem voltak, csak amolyan magyar átlag fapofák. Különösebben az osztrák emberektől sem vagyok hasraesve, úgyhogy itt most nem adok semmilyen pontot az itthoniaknak. Mondjuk attól még, hogy az osztrák néha paraszt, nem muszáj itthon is annak lenni. (Kisfiam, nem érdekel, hogy az egész osztály egyest kapott...) Szóval bírnám, ha az eladók kedvesek és jókedvűek lennének, szerintem nekik is jobban telnének úgy a napjaik.

Valamint szerintem elég égő, hogy a honlap még mindig under construction... Ez részemről egy hatalmas feketepont.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://beeworld.blog.hu/api/trackback/id/tr99688830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venom6 2008.12.07. 20:49:55

Szia!

A Nordsee-ben jelenleg mindössze a választék 40% láthatod. Sokan kérdezik, hogy miért?
A válasz a következő: helyhiány.
Jelenleg nincs módunkban több dolgot kínálni mivel így is kevés a hely a pulton. De biztosítalak, hogy idővel lesz minden, akárcsak bécsben.

További éttermekről csupán annyit tudok, hogy bizony tervben vannak és ha minden jól megy akkor 2009 tavaszán meg is nyit a következő.
Mindenképpen étterem jellegű lesz a következő, tehát beülős és nem gagyi műanyag evőeszköz és papír tányér lesz hanem valódi :)

Meglepődve és boldogan olvastam a blog sorait és a kommenteket. Én igyekszem mindíg kedves lenni a vendégekhez :P

Egy Nordsee alkalmazott.
süti beállítások módosítása